Aon kiest voor opvallende, doch discrete gevelbekleding met DucoSun Cubic Design zonwering

Met zijn 370 medewerkers en vestigingen in Brussel, Antwerpen, Gent (Drongen), en Oudergem, is Aon Belgium dé referentie op het vlak van risk management, (her)verzekeringen en employee benefits. Voor zijn vestiging in Drongen bij Gent zocht het bedrijf een opvallende, doch discrete manier om haar merk aan de buitenwereld te tonen. DUCO kende de oplossing.

Opvallend, doch discreet

Een goede reclamestunt kan er bij elk bedrijf voor zorgen dat extra zetje te geven om door te breken bij je doelpubliek en je naamsbekendheid te vergroten. Ook al is je product of dienst nog zo goed, je bedrijf moet opgemerkt worden en blijven. Dat hadden ze bij Aon in Drongen goed begrepen wanneer ze beslisten om de gevel in een ander jasje te stoppen in de vorm van DucoSun Cubic Design lamellen, die tevens dienen als zonwering om de binnentemperatuur op peil te houden.

Jean-Louis Coppers legt uit: "We ambieerden een opvallende, doch discrete manier om ons merk naar buiten te dragen. De DucoSun Cubic Design lamellen lenen zich daar perfect toe. De lamellen an sich stralen design en architecturale soberheid uit. Door de installatie van LED-verlichting op de lamellen wordt die soberheid letterlijk 'opgelicht'. Dit zorgt ervoor dat de opzet van DUCO om discreet op te vallen is geslaagd.”

Licht in de duisternis

En wat als je je bedrijfsmerk 24/7 kan boosten? En liefst nog op een elegante en efficiënte manier. Na grondig overleg binnen het bedrijf, kwamen de architecturale DucoSun Cubic Design lamellen als winnaar uit de bus. Maar dit was niet toevallig. Want de LED-verlichting op deze lamellen kunnen 24/7 blijven branden. Het bedrijfspand in Drongen staat zo zelfs in de duisternis van de koele nachten ‘in the spotlight’. Elegant én efficiënt.

Zeer veel positieve reacties

De foto’s die deze case ondersteunen spreken voor zich. Het resultaat mag er wezen. Een esthetische, (discreet) opvallende gevel die het gebouw in zijn geheel versterkt. Een stukje branding strategie om u tegen te zeggen dus. Jean-Louis Coppers: “De vele lovende reacties die we ontvangen, onderstrepen nogmaals het feit dat de samenwerking met DUCO zijn vruchten afwerpt. We worden ‘gezien’, en vallen op tussen de vele eentonige grijze gevels. Meer kunnen we niet vragen!”

Bron: DUCO
Deel dit artikel:
Onze partners