Twee van de drie BIMtonic-events zijn achter de rug. Op 29 november vindt het laatste event plaats bij Renson in Waregem waar bouwprofessionals terecht kunnen voor een informatieve dag vol presentaties, casestudy’s en panelgesprekken. Nog niet ingeschreven? Doen!
Zowel het event bij Jaga in Diepenbeek als het event bij Reynaers Aluminium in Duffel mochten rekenen op positieve feedback van de aanwezigen. Ze kwamen tijdens de sessies meer te weten over onder meer de juridische aspecten van BIM, hoe BIM integreren in een architecten- en studiebureau en zoveel meer.
Ook tijdens het event bij Renson komen interessante BIM-topics aan bod. Het gedetailleerde programma vind je hier terug. Inschrijven doe je hier.
Voormiddag
Het programma in de voormiddag is vooral interessant voor marketingverantwoordelijken en BIM-specialisten van fabrikanten. Hoe moet je als fabrikant omgaan met BIM? Hoe laat ik BIM-objecten maken? Onder welke formaten? Hoe zorg ik ervoor dat architecten, ingenieurs en aannemers mijn BIM-objecten ook gebruiken? Waar moet ik de BIM-objecten publiceren? Wat als er wijzigingen doorgevoerd worden aan mijn producten? Op dit soort vragen krijgt u een antwoord van BIM-specialisten en van fabrikanten die al ruime ervaring hebben met BIM.
Namiddag
In de namiddag is er een gevarieerd programma met focus op architecten, ingenieurs, aannemers en andere bouwprofessionals. Hierbij gaat BIMtonic dieper in op enkele specifieke BIM-thema’s waar elke BIM-gebruiker vroeg of laat mee te maken krijgt. Het geheel wordt afgesloten met een panelgesprek waarbij iedereen de kant krijgt om vragen te stellen aan een specialistenpanel. Hoewel het doelpubliek voor- en namiddag verschilt, is toch elke bouwprofessional welkom om zowel voor- als namiddag de sessie te volgen. ’s Middags wordt voor iedereen een broodjeslunch aangeboden.
BIMtonic-magazine
Tijdens het event zal ook het BIMtonic-magazine verdeeld worden waarin dieper wordt ingegaan op enkele aspecten die aan bod kwamen tijdens de voorbije twee events en komen tijdens het laatste event. Iedere bezoeker krijgt bij het verlaten een goodiebag met een gratis exemplaar van het magazine.