“Wij gaan voor 100% lakmanschap!” Met zijn nieuwe campagne verschuift Caparol de aandacht even van de verven richting de lakken. “Omdat snelheid, precisie en veiligheid tijdens de lakwerken meer dan ooit doorwegen, zowel voor de professional als voor de gebruikers van het gebouw”, benadrukt Lode Broeders.
“Lakspecialisten hebben nood aan een product dat niet alleen praktisch in gebruik is, maar ook een sterke kwaliteitsgarantie biedt. Daarom ontwikkelen we al onze verfijnde watergedragen lakken in ons eigen labo. We kennen onze producten dus door en door, want we hebben ze op elk mogelijk oppervlak getest”, benadrukt Lode Broeders.
'Vakmanschap verdient lof'
“Kleur, glans, bescherming tegen vuil en krassen… De consument is meer dan ooit gevoelig voor het eindresultaat. Het is dus begrijpelijk dat iedere professional zorgeloos aan zijn opdracht kan beginnen. Via deze campagne willen we hun vakmanschap extra in de kijker plaatsen.”
'Gerust gemoed tijdens en na de werken'
“Door de toenemende aandacht voor milieu en veiligheid vinden we het bovendien belangrijk om te benadrukken dat de lakken van Caparol al sinds jaar en dag voldoen aan de strengste gezondheidseisen. Bijvoorbeeld met betrekking tot vluchtige organische stoffen en kindvriendelijke toepassingen op speelgoed en andere voorwerpen. Zowel voor de lakman zelf als voor zijn klant vormt dit een bijkomende geruststelling”, besluit Lode Broeders.