Duurzaamheid ontmoet gebruiksgemak met watersysteem GROHE Blue

Het wordt voor consumenten steeds belangrijker om duurzamere routines in hun dagelijks leven te integreren. Als gevolg hiervan zijn consumenten op zoek naar producten die hun hoge eisen aan gemak en kwaliteit verenigen met een schoon geweten ten aanzien van het milieu. Met zijn watersysteem Blue biedt GROHE  zijn partners een innovatieve oplossing die een duurzamere consumptie en een meer bewuste levensstijl ondersteunt: gekoeld en gefilterd plat, lichtbruisend of bruisend lokaal water direct uit de keukenkraan. Dankzij deze slimme functionaliteit is GROHE Blue tijd-, ruimte- en grondstofbesparend en biedt het tegelijkertijd de hoogste kwaliteitsnormen en perfecte smaak. Afgestemd op de eisen van moderne keukens, zullen keukenplanners een ongeëvenaard hoogtepunt aanbevelen dat elke 60 cm rond de gootsteen laat opvallen, terwijl het hun klanten in staat stelt om een echt verschil te maken naar een duurzamer waterverbruik.

 

Gemaakt voor moderne keukenervaringen

Ook in de keuken zijn consumenten op zoek naar producten die hen niet alleen helpen hun dagelijks leven comfortabeler en milieuvriendelijker te maken, maar die ook voldoen aan hun hoge eisen op het gebied van design en functionaliteit. Het watersysteem GROHE Blue voorziet professionele partners van een oplossing die op effectieve wijze het beste van alle werelden combineert: een tijdloze keukenkraan die met één druk op de knop plaatselijk kraanwater transformeert in gefilterd, gekoeld, plat, lichtbruisend of bruisend water, en tegelijkertijd plastic wegwerpflessen uit de keuken verbant, glas per glas. Het hart van het product is de koeler - uitgerust met een ultramoderne filtertechnologie, verwijdert deze alle onzuiverheden en zorgt zo voor een lekkere, schone waterkwaliteit. 

 

Een innovatie met impact

Een recente studie over consumentengedrag in Europa toont aan dat meer dan een derde van de consumenten de voorkeur geeft aan merken die zich inzetten voor de bescherming van het milieu. Prioritair in het beslissingsproces is de weerspiegeling van de waarden en het doel van het merk, de kostprijs van het product komt op een derde plaats. Met GROHE Blue ondersteunt GROHE keukenverkopers bij het proactief vormgeven van deze trend, door zich te positioneren als thought-leaders op het gebied van duurzaamheid, educatieve consultaties aan te bieden met betrekking tot duurzaamheid en producten die de consument overtuigen door echte toegevoegde waarde.
 

Ontdek meer over de campagne “Made for your water” op het content platform GROHE X.

Bron: GROHE
Deel dit artikel:
Onze partners