Het herbestemmen van een beruchte badboot was een uitdaging die Lucas Freire Architecture graag aanging. De gehele boot kreeg een make-over op vlak van interieur, maar ook het gebruik en de functie ervan veranderden. Friendship, een reclamebureau, had de durf om een boot in slechte staat te kopen en deze te laten omvormen tot hun flagship.
Eenmaal binnen bevindt de wachtkamer zich aan je rechterkant en de receptie aan de linkerzijde. Vanaf hier heb je een totaaloverzicht van het kantoor, zowel over het gelijkvloers als over de benedenverdieping. Naast de receptie is er toegang tot de keuken en de vestiaire.
Wanneer de klanten vanuit de wachtzaal rechtstreeks naar de meeting room gaan, passeren ze de eilanden en zien ze de gehele creatieve atmosfeer. Daarna maken ze de oversteek langs twee vides, die een ruimer gevoel geven aan het kantoor maar die ook zorgen voor licht en ventilatie, om zo aan de meeting room uit te komen. Door slim gebruik van groen heerst er bij het werkeiland een ontspannen sfeer.
De flow doorheen het kantoor is georganiseerd in verschillende kleuren. Elk van deze kleuren geeft een bepaalde activiteit en sfeer die deze zone heeft weer. Wit voor circulatie, blauw voor werkactiviteiten en geel voor sociale activiteiten.