GROHE lanceert digitale experience hub 'GROHE X'

Met het digitale platform GROHE X wil GROHE informatieve en inspirerende inhoud aanbieden, volledig afgestemd op de behoeften van de bezoeker. Of je nu benieuwd bent naar welke wereldwijde trends impact hebben op de sanitaire sector, inspiratie zoekt tussen de nieuwste trends, of op zoek bent naar state-of-the-art productinnovaties - GROHE X maakt het mogelijk om de wereld van GROHE te verkennen vanuit je eigen bubbel.

Bezoek vanaf vandaag grohe-x.be en ontdek:

  • Welke nieuwe producten GROHE lanceert
  • Op welke inzichten het merk voortbouwt
  • De keuken en badkamer van de toekomst en de meerwaarde voor de consument
  • Hoe GROHE inzet op duurzaamheid en dit verder wil uitbreiden als tweevoudig winnaar van de German Sustainability Award 2021.

Oorspronkelijk bedoeld als alternatief voor de tweejaarlijkse ISH beurs in Frankfurt, 's werelds bekendste beurs voor water en HVAC waar GROHE zich vanwege de pandemie uit terugtrok, is GROHE X nu meer dan een beursvervanger. Naast het verenigen van uitdagende en vermakende verhalen, brengt GROHE X de wereld dichter bij elkaar op een platform waar mensen boeiende informatie kunnen uitwisselen met ondersteuning van experts.

Nu de mogelijkheden voor face-to-face ontmoetingen beperkt zijn, biedt GROHE X de perfecte omgeving om samen te werken en ideeën uit te wisselen.

 

Klantgerichtheid staat centraal

Met op maat gemaakte content die zorgvuldig voor elke doelgroep is samengesteld, weerspiegelt GROHE X ook GROHE's nieuwe commerciële strategie, die in juli vorig jaar werd geïntroduceerd. Op basis van uitgebreide feedback van GROHE’s zakenpartners over wat zij van het merk verwachten, heeft GROHE een go-to-market benadering ontwikkeld die een gedifferentieerd productportfolio en speciale diensten aanbiedt aan elk van de doelgroepen: groothandelaars, installateurs, architecten, ontwerpers en planners, evenals eindconsumenten.

Bron: Grohe
Deel dit artikel:
Onze partners