Harol speelt in op beleving met trendkleurenwaaier

Als Belgische fabrikant zet Harol niet alleen kwaliteit en innovatie centraal, maar ook beleving. Steeds meer eindconsumenten stemmen immers hun zonwering, garagepoort of rolluiken af op de stijl van hun woning. Met de nieuwe trendkleurenwaaier – de meest uitgebreide in de sector – inspireert Harol meer dan ooit. Bovendien kunnen klanten, zonder meerprijs, kiezen uit alle RAL-kleuren of standaard-structuurlakken van de belangrijkste raamfabrikanten Reynaers, Sapa, Finstral, Profel en Aliplast.

Met het meest uitgebreide kleurenbeleid op de markt zet Harol fors in op design. Marketing Manager Isabelle Wintmolders: “Steeds meer consumenten zijn op zoek naar een sterke, consistente look die naadloos aansluit bij de stijl en architectuur van hun woning. Ze willen hun rolluiken, garagepoort, zonwering of overkapping perfect afstemmen op het buitenschrijnwerk of zelfs op de interieurinrichting. Daarom reiken we, zonder meerprijs, de meest uitgebreide kleurenwaaier in de sector aan.”

Concreet kunnen consumenten aan standaardprijzen alle kleuren uit de RAL-lijn kiezen, samen met de structuurlakkleuren van de belangrijke raamfabrikanten Reynaers, Sapa, Aliplast, Profel en Finstral.

Harol ontwikkelde voor professionals ook de gloednieuwe kleurenwaaier ‘30+ Colour Ideas van Harol’ met de meest trendy tinten en combinerende kleurnuances voor de volgende jaren.

Afgelopen zomer polste Harol ook naar de favoriete waaierkleur in België, Frankrijk en Nederland, antracietgrijs werd als dé trendkleur voor 2018 verkozen.

Bron: Harol
Deel dit artikel:
Onze partners