NIeuwe website HAROL zet de mens centraal, niet het product

HAROL heeft een gloednieuwe website. Naast informatie staat vooral inspiratie centraal, in de vorm van echte klantervaringen, en verhalen van 'echte' mensen die het merk Harol dag in, dag uit waarmaken. Een unieke bezoekersbeleving voor de particulier én professional: "elke pagina is als het ware een homepage."

"We wilden meer doen dan alleen een soort digitale showroom opzetten. Wat Harol écht maakt, zit vanbinnen. Dat is ons verhaal", vertelt Isabelle Wintmolders, Marketing Manager bij Harol. "Al onze producten zijn het resultaat van mensen die deze achter de schermen met ontzettend veel overgave en beroepsernst maken. Dat DNA wordt weerspiegeld in onze nieuwe website." Sinds deze week ontdek je op www.harol.com hoe de mensen er centraal staan.

 

Heldere informatiearchitectuur

"Onze uitdaging was een even gebruiksvriendelijke website te ontwerpen als onze eigen producten", gaat Isabelle verder. Quick Brown Foxes heeft ons hierin begeleid en tekende een heldere informatiearchitectuur, design en verhaallijn uit die bij onze identiteit past. iFolks heeft de website gebouwd".

Het gebruiksgemak uit zich vandaag in het gebruik, de surfervaring zelf: responsive, elke pagina is een landingspagina, 4 talen,... Maar ook inhoudelijk: het Harol-productgamma wordt een Harol-productbeleving, aan de hand van authentieke verhalen en inspirerende beelden. Achter de isolerende rolluik schuilt het verhaal van een schlagervrije living. Of lees hoe een terrasoverkapping leidt tot een avondje vakantie midden in de werkweek. Ze staan allemaal gebundeld in het magazine ‘Binnenkijken’. Na het lezen ben je meteen ook op de hoogte van de nieuwste trends en innovaties.

 

Info op maat

"Niet elke gebruiker komt om dezelfde reden, een eindgebruiker heeft andere noden dan een verdeler. Daarom wordt elke doelgroep zoveel mogelijk op maat bedient. Zoals ook onze verdelers en wij dat in ons bedrijf in Diest doen. Architecten of andere professionals krijgen een aparte sectie. Dat is het voordeel van ‘de traditionele homepage’ op te geven. Elke pagina is een homepage", besluit Isabelle.

Deel dit artikel:
Onze partners