Soprema lanceert zijn nieuwe productcatalogus onder de naam SopraBook. Deze gloednieuwe catalogus toont in één oogopslag de perfecte match tussen het project van de consument en de beschikbare Soprema-systemen. Het SopraBook behandelt de verschillende soorten waterdichting, de mogelijkheden voor isolatie en luchtdichtheid en een aantal ecologisch verantwoorde toepassingen. De catalogus kan op Batibouw worden afgehaald.
3D-systeemopbouwen en stappenplannen
In de nieuwe productcatalogus van Soprema worden duidelijke 3D-systeemopbouwen afgewisseld met handige stappenplannen, productinformatie, enzovoort. Zowel bitumineuze, vloeibare als synthetische waterdichting komen uitvoerig aan bod. Het hoofdstuk Isolatie & luchtdichtheid behandelt de onderwerpen PUR/PIR, XPS, cellulose en het maken van akoestische en minerale isolatie. Ook zonne-energie, white cool roofs en groendaken hebben hun plaats in het nieuwe SopraBook. De 3D-systeemopbouwen en stappenplannen tonen handige oplossingen die verschillende soorten waterdichtingen en isolaties met behulp van allerlei technieken en op verschillende ondergronden kunnen bieden.
Nieuw isolatiemerk
Verder pakt Soprema op Batibouw uit met een nieuw isolatiemerk, dat Efyos zal heten. Efyos zorgt voor een betere herkenbaarheid en visibiliteit en vergemakkelijkt de uitbreiding van het assortiment. De Efyos XPS-lijn omvat vochtbestendige, maat- en drukvaste XPS- isolatieplaten die geschikt zijn voor toepassingen op een plat dak, een funderingmuur of op een vloer. Op de artistieke beursstand van Soprema op Batibouw kunnen consumenten de waterdichtings- en thermische isolatieproducten van het bedrijf in ware street art-stijl ontdekken. Het marketing team van SOPREMA wil zo techniek en elegantie op een kunstzinnige manier verzoenen. Dit staat in fel contrast met de gebruikelijke toepassingen van de producten. De speelse afwisseling tussen grafische vormen en echte producten brengt volgens Soprema dynamisme en opent nieuwe perspectieven.