Bij het Nederlandse marketing- & communicatiebureau Brand Builders rollen de ideeën 24/7 over de vloer. Net als de wieltjes onder de bureaustoelen, want stilzitten is hier een onbekend fenomeen. Over de vloer gesproken: die sluit naadloos aan op de creative vibe. Letterlijk!
"Ooit hadden we vloerbedekking. Maar die verloor de battle met de drukte en de liters gemorste koffie al snel," zegt Susanne va Brand Builders. "Dus gingen we kijken naar een designvloer, eentje die lang mee kan en mooi blijft." Collega Eric: "Dat werd deze gietvloer van Arturo. Een strakkere vloer vind je niet. Hij is naadloos en brengt rust in de tent. Lekker voor de balans. Want we hebben veel kleur, gekke interieurspullen en drukke mensen in huis."
De kleur werd Worked Metal. Een levendige betonlook in lichtgrijs. Susanne: "Een supermatch met de zwarte metalen poten van onze meubels. En met de houten tafelbladen en de groeiende plantenjungle hier. Samen met de dempende plafondplaten is de akoestiek ook top. Niet onbelangrijk in een grote ruimte met dertig workaholics."
Ideeën in een vloer vertalen
Eric: "Arturo Studio kan je goed helpen om je ideeën in een vloerconcept te vertalen. Arturo's designer Thea adviseerde ons. Ze wist de impact van vloeren en kleuren op deze ruimte haarfijn uit te leggen. Dat hielp enorm bij de keuze. Weet je wat ook opvalt? Ons bedrijfsklimaat voelt lekkerder, natuurlijker." Susanne: "En dan komen de ideeën alleen maar spontaner over de vloer."
De vloer
De vloer: Arturo PU2030 Gietvloer
Kleur: Worked Metal
Afwerking: Arturo PU7310 Toplak